Måndag

Godmorgon (: hihi.

Igår , ja ni , då åkte jag till väla med daniela & till ikea ,
blev gardinstänger , dörmatta , vinglas , stor golvblomma & massa goda ljus:)
Sen maxi , STOR HANDLA , hahah:) maxi är bäst asså , hahah !

Sen fixa jag lite här hemma , köpte blommor tidigare på dagen nere i stan oxå !
Så massa myspys nu ,hihih !

Sen på kvällen kom kennie & manne , softa lite :) hihihi !

Nu ska jag snart till tandis :( huhhuhuhu !!
Ska bara göra frulle till oss nu iallafall !

Jag tycker det är jätte hemskt att folk springer så bakom ens rygg :( .

Vi är äldre & trodde vi var mognare, men det bevisar inte alla !


Tack min små sockertoppar :)

Obs , börja längst ner !

Kommentar Tid
Besi om jag ..:
Patetiskt att kommentera och vara anonym, antingen står du för det du säger eller så rent ut sagt skiter man i att svara. Pinsamt haha!

Uppblåst? Ego? haha, palla bry sig Lina.
IP: 213.214.213.10
20 December, 22:49
EMELIE LARSSON om jag ..:
ärsh silka jävla idioter
palla skriva så seriöst stå för den du är
& sluta kommmmentera och skaffa dig vrn istll för hålla på kommmmentera andras blogg med dåliga kommmmentarer jävla idiot skärp dig årh
haha lina du är inte ego eller ngn skit i den jävlen som sitter backom skärmmmmen och leker anonym idiotas :)
IP: 83.249.129.158
19 December, 22:54
lina om jag ..:
Om du ska skriva , skriv ditt namn din jävla ko ! Du verkar ju inte ens känna mig .jag ego , lååååååångt ifrån och det vet allt och alla om !.
uppbläst brud ? , det låter som en riktigt idiot som inte ens känner mig :D . SO FUCK OFF !
IP: 79.138.195.239
19 December, 16:27
Anonym om jag ..:
uppblåst Nä där har du fel lilla vän , det kommer både ur röven och munnen på henne ,så hon har ju inte så mycket kvar då ! egoistisk vet du väll inte ens vad det betyder? Spara dina ord vännen!
PUSS OCH GULLPÅ DIG!
IP: 79.138.179.126
19 December, 00:07
Anonym om jag ..:
va fan du är nog den mest egoistiska människan man nånsin träffat. uppblåst brud är vad du är
IP: 81.234.198.7




Kommentarer
Postat av: emelie larsson

haha jävla anonyma haha

fin bild :)

2009-12-21 @ 10:24:25
URL: http://emeliejosefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0