jag ..


vet faktiskt inte vem man kan lita på mer nu förtiden.
Man får ju veta saker hela tiden, ävenfast det kanske inte är saker mot mig ,
så skulle det lika väll kunna vara det.
Finns en person jag börjar irritera mig jävligt mkt på, som bara gnäller , pallar inte det pallar inte det osv osv , och det personen har gjort en så hemsk grej , inte motmig , men i know ! :S .
Jag älskar hemlisar men vissa gånger borde man säga det högt ut :(

Usch nej , det finns folk jag inte orkar med faktiskt !
lata egoistiska jobbiga allmänt irriterande !

Nu ska jag till jobb , sen blir det handla mat :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

va fan du är nog den mest egoistiska människan man nånsin träffat. uppblåst brud är vad du är

2009-12-18 @ 21:42:39
Postat av: Anonym

uppblåst Nä där har du fel lilla vän , det kommer både ur röven och munnen på henne ,så hon har ju inte så mycket kvar då ! egoistisk vet du väll inte ens vad det betyder? Spara dina ord vännen!

PUSS OCH GULLPÅ DIG!

2009-12-19 @ 00:07:15
Postat av: lina

Om du ska skriva , skriv ditt namn din jävla ko ! Du verkar ju inte ens känna mig .jag ego , lååååååångt ifrån och det vet allt och alla om !.

uppbläst brud ? , det låter som en riktigt idiot som inte ens känner mig :D . SO FUCK OFF !

2009-12-19 @ 16:27:35
Postat av: EMELIE LARSSON

ärsh silka jävla idioter

palla skriva så seriöst stå för den du är

& sluta kommmmentera och skaffa dig vrn istll för hålla på kommmmentera andras blogg med dåliga kommmmentarer jävla idiot skärp dig årh

haha lina du är inte ego eller ngn skit i den jävlen som sitter backom skärmmmmen och leker anonym idiotas :)

2009-12-19 @ 22:54:33
Postat av: Besi

Patetiskt att kommentera och vara anonym, antingen står du för det du säger eller så rent ut sagt skiter man i att svara. Pinsamt haha!



Uppblåst? Ego? haha, palla bry sig Lina.

2009-12-20 @ 22:49:31
URL: http://beezzii89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0