Solen har hittat hit !!

I helgen var vi på bowlingen och fira Daniela :) !
Dom två värsta höll sig lugna (jag & thai), men gud vad jobbigt det är att bara nykter bland 50 andra fulla människor. Men dags att det det lite lugnt .

Är så trött på folk som snackar skit , eller snackar och inte kan stå för det .
X antal gånger har det varit så den senaste tiden, när man ser & hör kan man i allafall stå för det..
Tror dom att dom är mycket bättre och mår bra av det , vsg ;) ! Jag bjuder på det ..
Tycker dock att det är tråkigt att det händer på ställen där man tillbringar mycket tid och trivs, men dom flesta tycker tydligen att mitt liv är så intressant !. När t.o.m en av ens närmsta vän inte kan acceptera ens val och kasta skit på en för att se bra ut själv , då är det något stort fel !!
 
Snart ska jag & hjärtat dra oss ut för att handla lite , om han bara kunde bli klar snart :).
Sen upp till bowlingen , han ska spela & jag ska väl leka med små flickorna som jag brukar .
Efter det blir det mat hos My&Nicolas & sen över till oss & kolla 3d film :) .

Ge mig sommar , uteserveringar , vin , värme , sol & mysmys !! :)

 Imorgon blir det hel dag på Marina :) .

 
/ Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0