och om och igen ...

Om? Och? Igen?

Tisdag idag känns som söndag eller kanske Måndag .
Hård helg kan jag säga, så hård att jag nästan ”OBS” nästan bestämt mig för en vit månad.
Illa då va ? Men jag kan alltid ta mig en tupplur i köket på bowlinghallen, jag bjuder som vanligt på mig själv.
Och vi tackar mina arbetskollegor som tog hand om Madicken ;) !
Jag var så full att jag trodde min mamma var Stefan , då förstår ni va ?! haha.
Min Syster har lyckats filma in mig, ska bli jätte roligt att se det?? .
Jag är hemsk när jag har druckit för mycket och min tröja är så ner spilld med Fish att det inte går bort, haha!!

Har nyss städat, pust! Inte blivit många timmar hemma sen i fredags så det märks verkligen att inget hat städat.

Från och med imorgon drar jobbet igång igen och även på Marina  ! Men lördag kväll har jag tagit ledigt för att fira Daniela, ska bli hur kul som helst kan jag säga . Då kom vi in på det där med en vit månad, går inte ihop?!

Jag är så kramig just nu så det är hemskt, inte fått kärlek på många dagar och det är inte min grej . Jag blir kram galen om jag inte får min vanliga dos av närhet, frisk tjej!
Nej nu ska jag damsuga sen är jag klar, bara att laga mat kvar då!

/ Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0