Life ..

Livet är en underlig sak .
Det kan gå från att vara helt underbart till botten så snabbt .
Jag har börjat vänja mig vid det och kan inte bli riktigt ledsen längre, det gör mest ont.
Alla gör fel, ingen är perfekt men är man 2 måste man se över sina fel om det sårar den andra .
Jag har lärt mig mycket på denna resa.
Lärt mig se det goda hos så många människor, fina sidor och att människor faktiskt bryr sig.

Dagen har jag tillbringat med Lina, druckit kaffe, varit på Väla (hämtat en ny iphone) och varit på Ikea och ätit (man mår dåligt av den maten). Kom hem skulle aktivera mitt sim kort till Iphonen .

Som vanligt är 3:s kundservice ett gäng idioter, så dom aktivera fel kort . Förvånad! NEJ!!
Ringde upp till 3 på Väla så Simone kommer med ett nytt imorgon :) !

Dagens :
Love is the opening of the heart, the welcoming of your beloved. Loving is not secure, authentic loving is risky. Security lies behind the walls of a closed heart. You either invite the union by opening in love, or you secure the isolation by closing down.

Sitter och lyssnar på Lifehouse, vilken musik !!



/ Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0