vem vet, vem ska veta ?

En del beslut kan vara väldigt jobbiga att hålla fast vid.
Jag kan aldrig sätta ner foten och inte ge vika , varför ?.
Jag hatar verkligen att förlora nära&kära, har förlorat så många & det gör lika ont varje gång.
Men jag kan inte alltid vara den som ska ta all skit , den som ska rätta till allt, går bara inte.

Jag kanske helt enkelt ska bort här ifrån ?.
När jag inte är Helsingborg mår jag bra, jag strålar ,
jag känner mig som en helt ny människa som bara älskar livet.

Suttit i timmar och sökt jobb nu, smått hatisk !
Jävligt ruttet känns det och ännu mer ruttet att man ställt upp så en hel del på en
del ställen och sen när man ber om mer timmar , glöms det bara bort.
Sånt man tänker på nästa gång.

Har suttit och kolla resor även, om man ska packa en väska och åka helt själv ..

Nej nu ska jag nog röka min 30:de cigg för idag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0