så är det helt enkelt !!

Godmorgon :) !!

I onsdags (tror jag det var) hämtade jag mina Iphone 4 , som jag väntat på ett bra tag som vi alla vet.
På jobb i Lördags blev den stulen , tror ni jag är glad nu ?
Var en utlänning som tog både min & även jobbets telefon och jackor m.m ..
Förvånade över att det var en utlänning ? NEJ ! Helt ärligt såna smutsiga jävla människor kan åka hem till sina jävla bomb land , tycker jag ! Inte konstigt man blir hatisk mot såna människor ..
Dock insåg jag att , ja det är så det är . Jag har otur med det mesta bara att förstå det..
Får skaffa en mobilbudget varje månad , lyckas aldrig ha en telefon speciellt länge..

Allt annat är underbart iallafall :)
Ibland behövs nog luften rensas ut ordentligt för det ska bli bra och det blir det extra bra :)
Känns bättre än aldrig förr och jag har insett att jag har faktiskt inte träffat någon så här "länge"
på flera flera år .Känns bra faktiskt :) !! 
I Lördags jobbade jag där nere på kvällen , love it !!
Lite fart, glada och fulla människor , vad kan man mer be om ;) !!
Efter det blev det en sväng på madame och sen möte jag upp hjärtat för hemgång..  

Nu ska jag fixa&trixa lite ..
Och martin & byggpalle kommer nog snart , ska kolla lite på vad det går att göra i lägenheten .
Nytt kök & badrum är något jag inte tackar nej till !!
Sen blir de lunch med lina & upp till hallen för att chekka in lite bowling :) .

Lina&Lina åker till Prag , på min födelsedag , lovely :) !!

Så nu har alla mina trogna snokare fått info ;)

Fick frågan varför jag bloggar ?

- Jo för jag älskar att skriva ner mina tankar (ja fast 80 % är inte med här. haha !)
Men saken är att det skapat ofta väldigt mycket drama (and I'm a drama queen),
folk som stör sig och jag älskar att ge er detta, ni har nog inte mycket annat till liv ;)

http://www.linaalfredsson.devote.se/

/ Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0