Oturen igen..

Ja , mitt liv är verkligen ett fart fyllt äventyr.
Tillbringat 7 timmar på sjukhuset idag & sen hem till mamma där ett varmtbad med ljus väntade.

http://hd.se/helsingborg/2011/01/29/flera-misshandelsfall-under-natten/

Kvällen började med att jag&martin gick till oasen och åt :) .
Bort till invigningen av sirocco , jätte trevligt.
Drog oss därifrån vid 00 tiden , martin skulle spelar på bakom.
Jag skulle gått hem, men så kom viktor och ja vi hade jätte trevligt i vår lilla pojk-koja.
Sen kommer det några bekanta ansikten som skulle börja bråka.

Så ja jag har tillbringat 7 timmar på sjukhuset idag .
Hjärnskakning , blåmärken , rivmärken, bulor , brötna naglar .
Låter trevlig va !

Förlåt men alla jävla utlänningar som inte kan bete sig som människor , ÅK HEM !
Här i Sverige är vi människor inte djur !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0