Örrrk ...

Vad tråkigt det är att vara själv ....
Och att alla affärer stänger kl 18:00 , sprang ner som en galning för tappan och
tänkte köpa krukor lite i 19:00 men lite sent på det ? ..
Killar förstår inte att man måste ha reserv"pynt" hemma.
Jag älskar att hälla upp ett glas vin & gå och små fixa&trixa.
Undra om Martin märkt att jag gör om 1 gång i veckan, haha!

Nu orkar jag i allafall inte mer , köket har fått sig en makeover och nu ska jag bara dammsuga & laga maten.
Pepparburgare & gratäng blir det .
Och kanske tvätta av mig lite ;) haha !


http://www.youtube.com/watch?v=T2NEU6Xf7lM

Kommentarer
Postat av: mays

sköönt när det är rent ju :)

2011-01-26 @ 01:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0