mys ..

Längesen jag blogga , visst !! Har inte haft tiden eller orken .
Kom nyss hem har mysit med daniela hela dagen, lunchat , fikat , varit hos rebecca.
Hon&medde boka resa till egypten nu denna veckan , 14 dagar , lovely !
Tycker dom är så fina tsm , man ser lyckan i dom ävenfast dom kan bråka, men vem gör inte det ?.

Nyår, jobbade jag på marina , kan inte påstå att jag gilla det .
Ångrar mig något enormt kan jag säga , kaos och jag slet som en åsna och dricks ?
Vad blev det med den , hoppsan !
Efter det blev det tempel med tjejerna , igen kan shotta som lina ;) hhaa !!
Sen dagen efter var det bara på det igen med rille&martin.  Hur kan du ? Jag kan allt !

Jag har fått samma fråga 50 gånger , jag ställer mig själv frågan och vet inte om jag har något svar längre?!.

Idag fick jag tillbaks mitt uppdrag , VG !
Rätt så bra för att vara mig, kan så mycket bättre bara jag lägger ner lite lite extra tid.

Jag behöver ett jobb. någon som har något tips ?!!

Varför känns det som att jag förlorat så mycket ?! Känns tomt på något sätt !

And everytime I get a grip
I seem to lose myself just a little more

Medina - Addiction


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0