Lina&Lina

Ja Lina Maria & Lina Maria , lika som bär !  
Efter Lina bestämmt sig för att komma ner till mig på en kaffe, drog jag mig upp ur sängen ..
Hjärligt när jag kan sova vidare medans martin måste jobba , elak jag är visst!!
Tillbringat dagen med lina , snackat skit & lagat mat till honom , så han har lite att äta efter jobb.
Jag ska snart ge mig iväg för lite tjejkväll , lovely :) !!

Sitter här naken nu fort.f , känns jobbigt att ta på mig just nu, friskt !


Fy vad jag vill ha mitt fina hår tillbaks , men utväxten är mörk ?!
Varför , jag är blond . Vad har hänt ?!

/ Love

Kommentarer
Postat av: mays

många som jag känner har också fått mörkare utväxt även om dom har varit blonda innan.. hårfärgen blir nog mörkare än vad det har varit innan..om du vill ha det ljust så måste du låta det växa ut utan att färga det.. det är jobbigt men det är värt det sen kan du blondera din egna hårfärg, då blir det ju snyggt till slut:)håll ut!

2011-01-26 @ 01:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0