Idag är ingen vanlig dag

för idag är det lillans födelsedag :) ! Lite är hon inte längre, 14 hela år .
Tiden går för fort ?! .
Blir iallafall mat på O'Learys & Bowling, med mamma,syrran & 2 av hennes vänner...
Sitter och funderar på vad jag ska köpa, jätte svårt .
Nu har hon lite krav&är mega kräsen ;)

Tills dess ska jag bara lat mig hemma , faktiskt :) !
Och planera vad/om jag själv ska göra något på Måndag.
Lina vill till Köpenhamn , blir nog så eftersom Martin ändån jobbar & sen ska spela bowling.
Yes jag vet vad ni tänker (Helt rätt)
Gillar inte födelsedagar , det är nästan som ett måste att man måste göra något.

Har nyss bokat en Examination
Måndag 31 januari 2011 kl 11:40

YANKEE CANDLE
Älskar du ljus&dofter , kommer du ÄLSKA deras ljus.
Igår köpte jag 2 stycken (Soft Blanket) Love it !
Luktar helt underbart i hela lägenheten ..



Hjärtat ringde nyss & fråga om jag ville ha lunch .
Måste säga att på dagarna gör man inte mat ?!
Kvällen kan jag älska att laga mat hemma .
Knäpp va ;) !! '

  NUEA PAD BAI GRA PROU
  Wokad nötkött med thailändsk basilika

Mums ;) !


Fick en så rolig fråga av tess igår .
-Om martin spelar sin untsunts musik hemma.
Svaret är : Nej nej , då hade jag nog inte kunnar bo med honom .
Här är det jag som styr över det mesta, haha !
Dock om jag skulle sätta på en låt med dålig kvalitet får han panik.
Det kan jag leva med .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0