får man vara lycklig :):) !!

Nyss hem kommen & upppackad från maxi , kära mamma & lasse tog med mig :)
Behövde (Bajspapper) som mitt lilla hjärts säger, men man behöver så mycket mer än 
det & summan slutat alltid upp mot två stora lappar . Bo hemma så länge ni kan ;)

Dagen blev det lunch med Lina & så klart handla lite :)
Köpte en enormt söt kofta, stickad som en poncho lite är den med pälskrage och snöre med päls bollar.
Ja lite dåligt låter det önska jag hade min iphone så kunde ni fått se , den är helt underbart fin :)
Gjorde naglar (på ett nytt ställe) och jag kan säga jag betala dubbelt vad jag brukar och det är
dom fulaste jag någonsin sätt :( Så blir att gå till min trogna plingpling och fixa till det imorgon :) ..

Nu ska jag fräsha till lite här, sätta fram dom nya blommorna jag köpt ,
 mäklaren kommer imorgon kl 11 :O !
Inget sova hör inte :( ..
Inatt låg vi uppe till kl 3 kolla på spartacus (yes jag kolla även, galet bra )


31:efyller fina jag år ju :)
Och mamma jag vill ha pengar , hahah
Ni andra har en lista här;)



# biotherm energy


Eau d Energie Awakening Fragrance Mist



# Ett par byxor från Zebra ,
som om någon vill ge mig ett presentkort på 1900 där så är jag mega lycklig ;)

Så jäkla tråkigt att fylla år så nära jul kan jag tycka :( ..
Men i julas fick jag inga kläder alls , det var faktiskt ganska tråkigt ..

Nej dags att sätta fart & bestämma vad det ska bli för mat ikväll även .
Fläskfile & potatisgratäng , kanske ?!

/ Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0