Ett mindre helvete

Jobbigaste natten på länge ..
En känsla som känns tom, det finns ingen väg ut !
Jag vet att när jag gått ut , kommer jag aldrig tillbaks.
Kan inte förlåta , kan inte bara.. Det krävs så mycket mer ..
Jag vet att det är så många som inte tycker att jag gjorde rätt val .
Men jag höll fast vid det och kan inte säga annat än att jag gillar honom.

Snart kommer Lina , för lite kaffe :)
Sen mot daniela för lunch & plugg .
Skulle varit klar igår , men tankarna var inte riktigt närvarande.
Sen blir det att ta mig mot mamma med kitty , ännu ett äventyr  .

Om ni vill ha jobb var så vilig som möjligt & sup ..
Är så jävla arg faktiskt , bryr mig mindre om vad ni tycker nu! 
Kan aldrig säga att jag inte sköt mitt jobb , aldrig !
Påtal om det ska jag på 2 jobb intervjuer i Malmö nästa vecka, wish my luck :)

Nej 31:e fyller jag år och då blir det en semester för mig, kanske loppan med , London en sväng :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0