Bra&dåligt

I bland kan man ha miljontals med tankar , men aldrig komma fram till något ?.
En del människor tvivlar på allt, en del tvivlar inte på något.
När vet man om det är rätt&fel ?.
När vet man om det är bra eller dåligt ?.
I bland blir det kanske till och med så att folk intalar dig vad du ska känna ?.
Vem är det som ska vara glad ?.
Vem är det man ska bry sig mest om?

 

Har alla människor två sidor ?.
Den sidan man ser av folk ”ute” är aldrig någon hit , kan jag tycka!
Eller ja en del sprider glädje ,såklart !
Men att se en lugn, mjuk och civiliserad sida av en del , gör en chockad .
Skulle verkligen vilja veta hur folk ser mig & tänker om mig?! .
Undra om man hade blivit chockad ??! .

 Helgen blev det mat på Cardinal med ett glatt gäng, mycket trevligt & gott fram för allt.
Sen lite vin på Bara Vara :) !.
Annars blev det bara jobb , på tal om det så behöver jag verkligen ett jobb :( !.

Och idag har jag varit hemma hos mamma en sväng , älskar dom små skit ungarna.
Jocke blev jätte ledsen när jag skulle hem, han ville ju följa med tant Lina :). 

Nej nu blir det plugg & städning !


Kommentarer
Postat av: emelie larsson

Tjock jocke ser ut på varje bild

2011-01-12 @ 19:10:16
Postat av: Anonym

tror inte du hade blivit chockad, du vet nog redan vad folk tycker om dig ;)

2011-01-13 @ 16:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0