så är det !

Att ha en sådan ångest som jag har är ett stort bevis på att jag gjort fel, FEL!
Känner mig enormt dum för alla ord, att jag har haft en sådan hemsk uppfattning om en person.
Eller behövde jag se en sida av den personen som jag aldrig gjort innan!
Det chockade mig enormt att se den, men alla har en god sida också .
Nu har jag fått se den hos denna person och jag känner mig så dum för allt elakt jag sagt och känt.
Men jag är bara lilla barnet och får ibland lyssna på dem äldre och klockare;) .
På ett sätt är jag glad att den här händelsen inträffa, jag ser mycket på ett helt annat sätt.
Är glad för dem jag har runt omkring mig och ser att folk faktiskt bryr sig.
Alla gör vi fel, alla gör vi missbedömningar, vi behöver inte älska alla men vi behöver inte hata .
Jag ska faktiskt vara glad för det jag har och den har jag verkligen insett nu .
Och insett är det är faktiskt inte mina närmsta vänner som är där och ställer upp när den väll behövs.
En del vill bara få sig själv att framstå som den bästa, tänk om .
Alla är vi människor och gör fel och att försöka vara något man inte är fel.

 S, har lyckats få mig att se saker på ett helt annat sätt. Och att vi alla är människor och gör fel.
Det är jag tacksam för, ibland behöver man en (spark i röven).

Just nu håller jag på att storstäda lägenheten, städ ryck kan vara underbart!
Funderar även vad det blir för mat ikväll?! Får se vad snutten vill ha  !
Blir en sväng i stan oxå  :) !

/ Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0