puuust...

Hjärtat mitt var ledig idag, så då passa vi på att fixa en hel del:)!
Även fast han fastade på sirocco i förmiddags så tog vi oss ut till bowlinghallen i Höganäs för att lämna lite saker och passa på att äta lite pizza där, som han älskar . Burk championer . Han är inte riktigt frisk;)!
Sen en liten rund tur genom bonde landet för att ta oss till familia , för storhandling och lite annat och sen mot Väla . Och nu är jag hemma , han tränar .. Ska packa in alla 1000 varor eller har bara hälften kvar ;) ! .
Sen får jag tänka efter om jag vill laga mat eller om det blir zoo bar .. Zoo låter mest lockande tycker jag .  
Nej nu ska jag göra något vettigt då :)

Jag har fått ett jätte intressant erbjudande, får se!! (:

/ Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0