Morgon :)

Igår var som sagt myspys hela dagen :) !!
Nu är jag för ut vilad kan man säga.
Ska göra vid mig lite och sen dra mig ner för att köpa en ny skjorta och handla lite mat.
Blir en sväng till hallen idag med , har inte mycket annat att göra ?
Jo köttbullar och mos , kan bli lite svårt med mosen eftersom martin har 0,00 köksredskap till det !!
Vill ha mina egna köks grejor NU:) !!

Hanna skrev nyss att hon hade en toppen ide .
Matlagning , vin och spel på lördag .
Hade varit mega trevligt men nu är det så att fre,lör,sön jobbar jag ca 35 timmar !
Så behöver dom få timmarna som går att sova ..
Men ska ikke klaga , finns det jobb , jobbar jag mer än gärna :) ..

/ Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0