jaha ..

Inte konstigt man vill ge upp!!

Gick ner för att reparera mina naglar, efter i fredags .
Dom har blivit så skadade att det inte går att sätta på någon förläggning.
Kul, jätte kul ! Jag har alltid nagel förläggning känner mig naken utan mina naglar.
Men dom har brutits så illa att nagel topparna blivit så tunna & skadade .

Blir bara så jäkla trött på alla motgångar!
Skar mig imorse så det pissa ut 1 liter blod ur tummen imorse även.
Och glömde min Hugo boss parfym på jobb i söndags , den hade trillat ut ur väskan.
Ja på måndagen hittades den, sönder och all parfym runnit ut . Ja varför ska det inte gå illa!!

Och inget jobb har man direkt heller, tror jag blir tokig ..
Igår jobbade jag iallafall. Och skönt var det.
Och efter jobb blev det lite bowling och vin med Hanna.

Nej nu ska jag slå mig ner framför tvn !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0