Godmorgon :)

Sovit som en prinsessa i natt, utvilad & pigg idag:)!
Blir jobb idag också, helt underbart . Så jäkla trött på att gå hemma och inte göra ett skit.
Men igår tog jag tag i jobb sökandet och jag hoppas det ger resultat ganska snabbt:)!!

I måndags gick vi som sagt och åt på sirocco, helt underbar mat måste jag säga.
Åt 5 rätters och allt var suveränt. Så ett tips, GÅ DIT!
Sen myste vi hemma bara:) . Visst är det underbart att ha någon som man bara vill ligga och mysa med hela dagarna och att ha någon att somna hos, någon som pussar på en på morgonen:).

Jag har inte sagt vad jag fick i present? .
Ett halsband/med ett hjärta i vit guld (Det som jag nu mera har på mig).
Och berlocker till mitt armband som jag fick i julklapp (ett hjärta & en krona).
Fin tårta jag fick med visst :) !



Så är det, nu ska jag bädda sängen och lite sådant .
Sen går jag nog upp till jobb lite tidigare:)!

/ Love


Kommentarer
Postat av: Mamma

vilken fin tunika du har :-) älskar dig

2011-02-16 @ 12:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0