Blir

rent av galen, totalt !!
Som vi alla vet har jag haft ett jävla jobb med alla min iphone .
Den senaste blev stulen efter 3 dagar och nu kom ett brev om att jag inte har någon försäkring på den?.
Vilket beror på att jag hade en iphone som var 3:s , som jag lånade innan min kom & såklart är det IEMI koden från den telefonen.
Nej inte mitt fel... Är riktigt lack på att strul nu .
Så ännu en gång ska jag vänta , skicka papper , bli sur , irriterad .
Ska nog inte ens ha någon mobil ?!. Johan verkar ju klara sig , haha .
Ger det nästa vecka sen skiter jag faktiskt i det .. 

Igår blev det iallafall bowling med hanna & rille , jag var duktig ett tag igår ;) !
Idag blir det jobb 16:00 - 23:00 ?
Imorgon blir det jobb 08:30 - 23:00 ?
Söndag 08:30 - 20:00 .
Tror ni jag kommer va trött på Söndag ?.

Måndag är det alla hjärtans dag , alla stressar upp sig så mycket att även jag blir stressad av det.
Sa till snutte idag , att jag tycker att vi bara ska vara hemma och mysa lite extra :) .


Tack för denna gud !!

Love has great potential to enrich your life. But if you are just playing a role, pretending to love, it's only going to poison you. Because you are teaching yourself that it's just a game, and slowly but surely you will lose the capacity to open in love.

/ Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0