dålig på det här just nu !!

Sitter och kolla bilerna från ayia med lina , vill tillbaks nu nu nu ..
Är över 900 bilder, förstår ni sååå mycket som ni inte sätt då !
Sjukaste veckan i mitt liv , kom hem trasig,infekterad,alkoholiserad som en helt ny lina, loveit ! 
Nu kör vi St Anton , det lär bli bra visst  !!

Senaste tiden har det bara blivit jobb, känns som jag jobbar på 100 ställen just nu ?
Imorgon blir det Lund, för att se hur det nya jobbet ser ut och disskutera hur det blir,
sen en sväng till malmö med skolan även :) . Dock har jag jobb på morgonen.
Sen har jag en vecka med galet mycket jobb framför mig :/ I helgen lär det bli dygnet runt :/.
Inget pappa betalar här inte ;) !!

Ska man gå efter sitt hjärta alltid ? För jag kan inte koppla bort huvudet !?
Något som känns så rätt , känns samtidigt så fel ....

Nu 3 månader i rad har jag restbort 1 vecka varje månad , ganska skönt ! 
Men nu är det slut på det roliga då ?! :,/ 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0