Smått galet !

- Igår samlades nästan alla på samma stället, samma tidpunkt  och jag bara njuter inom mig , haha !
Jobbade som sagt igår, Bakom !
Blev ingen utgång för min del , var ändån ganska rund om fötterna .
Dock blev det inte så att jag gick hem , alltid trevligt med sällskap ju :)
Har mysit bort hela den här dagen, och lina kommer över vid 6 , film time !
Så blir inget jobb & ingen utgång , skönt !
Innan jobb igår var jag hemma hos familjen för lite mat&vin och bus med ungarna :)

Det känns bra, det känns bra på en bra nivå !
Efter gårdagens kommenter från spåkulan, känns det galet läskigt

En speciell relation kommer att fördjupas och du förundras över den intensiva känslan av glädje och trygghet.

Lite bilder :)






Love / L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0