ondcirkel

Inte orkat skriva riktigt , dåligt ;) !

Igår var "typiskt mig dag"
Börjar med att mobilen inte går att ringa ifrån , sen står där sim-inaktivt
Sprang hem till daniela (vi bor ju grannar nästan  nu ju ) , ja men då hade dom inaktiverat det nuvarandet för dom har skickat ut ett nytt till mig - Då kan någon idiot ge mig info om det !!
Sen gick vi ner mot stan , skulle använda mitt bankkort , spärrat !!
Kan säga att jag blev livrädd & skit arg, gick till swedbank och då menar dom på att jag skulle använda ett annat kort jag har, fick 2 sist ju  , men jag har använt det andra och det har funkat , varför skulle dom helt plöstligt byta?. Ja&sen skulle jag sätta kodlås på mobilen , slutade med att jag inte kom i håg koden, spärrad ! 
Så på en och samma dag lyckades jag få det viktigaste man använder - SPÄRRADE , inte okej !!

Nu ska jag springa iväg & fixa lite små jobb , sen hem till papi & äta :) 
Kötbullar&gräddsås , smaskens :) ! 


Such a beautiful disaster
And if I could hold on
Through the tears and the laughter
Would it be beautiful?
Or just a beautiful disaster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0