Godmorgon :) !!

Ganska skönt att sova ut , somnade nog redan vid 23 igår , lovely !
Nu har jag kört lite vanlig söndags städning, bytat lakan osv ...
Nyss lyckades jag spilla ut kaffet över hela bordet & datan , ett under att den fungerar !
Hatar när man lyckas med något sådant , det stänker ÖVERALLLT , har legat och torkat allt längst golvet.
Funderar på om man ska ta och åka hem till mamma en sväng faktiskt :)

Jag måste måste åka någonstans :( Nu senaste 3 månaderna har jag varit utomlands 1 vecka varje månad , och känner verkligen att nu nu nu behöver jag åka , men inte sol semester mer , hade nöjt mig med paris/ barcelona, shopping weekend , det hade varit mer än perfekt nu .
Får se vad lönen erbjuder denna månaden , efter alla räkningar :( buuh !!

Lite bilder från turkiet :) !
Mest bilder på kidsen dock, mega duktiga var dom och bada tills dom blev blåa, haha !
Sötaste var när dom åkte med huvudet först i rutschkanor, inte rädd dom inte :)
Jag åkte även kan jag säger er , dock blev det inget mer efter jag åkte på en madrass ,
tappade bikinin och höll på att dränka mig själv , då fick det vara nog , haha
 !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0