zikkkzaakk !

Man blir lätt bortskämd , har kunnat sova mega länge senaste veckan .
Aldrig varit min grej riktigt innan , men nu mera love love it !
Men nästa vecka blir det upp med tuppen igen :( !!
I veckan har det blivit en massa jobb på bowlingen & blir det hela helgen med.
Ska till "skolan" innan jobb idag även, känner mig dock mega dålig eftersom jag inte riktigt gjort vad jag ska.. 
Sista veckorna av utbildningen ska vi vara ute på något företag och enligt läraren ska vi ordna det redan nu ?.
Jag tycker det är på tok för tidigt, eftersom det är 3 inriktningar & jag är inte hundra på vad jag ska välja :/ ?! 

Annars rullar allt som vanligt :)
Förmodligen byter jag/vi efternamn, känns skönt !!
Lina Maria(Madicken) Lorentz , kan vänja mig vid det :) fort.f LL !!

Nej nu ska jag springa ner till pajen och köpa lite bullar :)
Vet ni vad jag hatar KONSUM , iallafall vid mig , så jäkla liten & har inget , gr ... !!

Det är något jävla mongo huvudet som går & tar i sönder tvättkuberna , för att mongot inte kan boka en egen tid...Men ta i sönder min gör man inte bara så där !!! Slutade med att jag stod med mamma i mobilen , svor , drog ut kläderna från maskinerna ner på golvet och stampade på skiten & la en lapp och min tvättkub, sen var jag nöjd .. Jävla mongos det finns , känns jävligt lönt att ta i sönder för andra !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0