Tråkigt väder !!

Sitter i köket mittemot fönster & ser hur träden vinglar och hör verkligen hur det blåser !
Gick ut på balkongen för att röka , det är ju som att ta självmord . Dags att sluta ?!
Något konstigt händer med min blogg inlägg går bort, desigen är helt knasig?.

Satt innan med lille kaninen & bloggläste, folk lägger ut hela sina liv?
Tänk om jag skulle skriva allt jag vet om allt&alla , vem som ligger med vem, vem som gör vad osv,
eller helt enkelt allt det om mig själv. Då tror jag folk hade fått hjärtstillestånd.
Finns så sjuka saker om folk att man nästan blir rädd !!
Det finns helt enkelt så mycket som man inte kan skriva här. 
Mycket man gör är i "hemlighet" gillar det, men en hel del som kommer
fram även och drama det är något folk älskar.
Senaste igår kväll, hade jag en mega sjuk/rolig kväll med 2 personer.
Men att jag umgås med x är sånt som man inte kan vara öppen med .
Just för allt jävla drama ?! Kan kännas ganska fel även, men bäst så ! 

Sitter och kolla på resor/weekends , helt ensam ?!
Vill verkligen iväg iväg, men verkligen ingen som kan just nu :(
Det är nu man skulle haft någon älskad att kunna åka iväg med. 

Kl 20.00 är det Vampire diaries , herre vad bra det är :)
Ska ta mig lite vin & krypa ner i soffan under massa filtar !!

Längesen,för längesen jag var ute med tjejerna.
Vi får ta och styra upp det ganska snart & ha häcklöppning i parken,
grilla mina jeans i ugnen och få ett mess av daniela på morgonen ,
jag har deg i håret. Älskar såna sjuka kvällar !


Love /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0