Inte konstigt att man blir hatisk

mot utlänningar & uteliggare ...
Vaknar upp springer ner med tvätten , stannar upp - vart är cyklen ?
Man kan inte ha en cykel utanför sin port, man kan inte tvätta utan att något bryter upp låset , men kan inte gå säkert för alla jävla uteliggare&araber , det är SÖDER, Ett äckligt och smutsigt ställe som borde sprängas i 1000 bitar . Morgon humör eller ?! Blir bara så jävla trött på det ! Jag gillar min lägenhet och vill bo här .
Men man känner sig inte säker , man får inte ha sina saker i fred , vad fan är problemet ?!
Kommer sluta med att jag kommer sitta som en gammal kärring med en kvast i handen hela natten i trappen och vakta !! Skulle kunna slå ihjäll folk som gör sådär !!
Tyckt vad ni vill ,men såhär är det och nej nu säger jag inte att det är alla men 98 % av folket som bor på söder !
 
Ingen bra start på morgonen & snart blir det besök på sjukhuset ännu roligare !! 

Har Lifehouse - Storm på lagom nivå, massa ljus & te , mys !!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0