vart är denna världen påväg ?!

Vilken dag säger jag bara :/ !!
Det är faktiskt inte konstigt att man blir hatisk mot en del sort människor (då menar jag inte alla,men en hel del).
Var 2 tjejer 2 killar som kom och bowla , jag var och satt upp alla skor på hyllorna och dom kom ner och bara slängde sina på golvet , bad dom att sätta upp skorna efter sig
- Du jobbar ju här .
Jo men inte som personligt sko plockare till dom kan jag tycka, sätt skorna där du tog dom liksom !! 
Fick höra en massa kränkande ord , hora knulla din mamma osv osv  ..
Sa åt att om dom inte kan bete sig så kunde dom gå.
Sen stod jag i receptionen, kom dom förbi och fortsatte med kränkande ord och pooofff ena tjejen tar ett glas och kast in i receptionen. Vart tog all respekt vägen ? Har dom inga föräldrar som uppfostarar dem ?!. Skäms man inte när man beter sig så ?!.  Jag tycker det är hemskt .. Och saken är att jag blir inte arg som för , blir bara så jäkla ledsen att folk kan bete sig så,att folk kan behandla människor illa när det handlar om att personerna själv inte vet vad vett och etikett är  :( !! Hade det varit för ett år sen tror jag att jag hade sprungit efter och slagit tills min kraft tog slut , så var mitt temprament innan men nu ville jag bara gråta, tycker det är illa jätte illa man gör inte så.

Ja så efter 12 timmars jobb , en blåsning av en person som verkligen inte hade rätt till det, blivit kränkt av små ungar utan respekt så är jag väldigt trött arg ledsen och ska slänga mig i sängen nu :( !! Jobb 08.30 igen.

Hade tur att lilla syrran & tobbe kom en sväng idag , och mamma med mat :) Älska er !!

God natt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0