vad jag älskar

mitt eget min lägenhet eller det är inredningen som gör det hela , just för det är precis som jag vill ha det , alla kuddar, filtar , hjärtblommor , prinsess saker , det är så tjejigt på något sätt och det är som sagt precis så som jag vill ha det allt matchar allt och rent och allt står i ordning . Satt mig i soffan direkt när jag kom och och bara njöt av allt är perfekt , hur sjuk är man inte då ?!. 
Och här har jag alla min 50 skor, 1000 klädplagg , jag har ju kläd problem ganska ofta kan testa 50 plagg innan jag är nöjd måste sitta bekvämt osv osv .. Men samtidigt är det så tomt och tyst ?!

Nej nu ska jag fortsätta njuta en stund och sen iväg igen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0