underbar morgon/dag ..

kan jag tycka , solen är framme och skinner & det är så kallt att det nästan är mysigt ?.
Håller på att storstäda&tvätta & kände att fönsterna behövde ett tag med, har hunnit med det mesta redan och sen blir det plugg mega plugg idag !! Ledig fram till ons , ganska skönt !

Hatar telfonkö !! Hur kan man vara nr 5 och vänta 30 min och fort.f vara nr 5 ?
Sjukhuset var det även till, tycker det är svin dåligt , hade det inte varit för att jag verkligen måste så hade jag aldrig ringt .. efter dom 30 min slängde jag på luren och svor för mig själv. Ska göra ett försök till senare , är det likadant då ska jag fanimej ringa växlen och be dom skaffa mer personal . MONGOS !!

/ Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0