Sjuk ?!

Igår plugga jag 12 timmar i sträck, stolt över mig själv kan jag säga !! :)
Kom i säng vid 00 tiden helt utslagen, men har inte fått mycket sömn :(
Mår hemskt illa , och har så ont i min mage att jag vill dö.
Måste dock dra mig till läkaren nu , skulle bara vilja bädda ner mig i soffan.
Sen blir det jobb,jag hoppas verkligen jag känner mig bättre ,kommer inte klara det annars :/ !
Och jag är ju inte den som sjukar mig direkt.. Är några timmar kvar så får vänta&se..

 Har iallafall mega mys hemma , älskar gråa morgnar då är det bara att tända en massa ljus , myspys !!

 Nej nu ska jag försöka göra vid mig lite tänkte jag !

Att laga min iphone kosta 6653 kr , är det inte lika bra att skita i att laga den då?
En ny går på ca 7300 ?!.
Aja den är på g nu iallafall dock är det sånt jävla tjafs med försäkringsbolgaet.
Inget ovanligt !!

/ Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0