Öppna din dör ...

Hel omvändning har det blivit, kanske det är så att man bara behöver inse varför folk gör som dom gör , att det handlar om att bry sig , och om att man tycker om någon ?!
Ibland är inte allt en självklarhet och jag är en människa som har svårt för att ta vissa saker på rätt sätt.
Men nu känns det bra och jag bryr mig faktiskt inte vad folk tycker&tänker :)

Senaste dagarna har det blivit lite allt möjligt , familj , mys , bowling ja lite smått &gott :)

Nu sitter jag och lyssna på danny – öppna din dör , massa ljus tända , mega mys :)

Snart kommer Lina för lite film mys & martin ska komma och hämta min jacka som verkligen behöver sig en tvätt och det är upptaget i min tvättstuga :( vill oxå ha tvättmaskin hemma !!
Just nu trivs jag bra, skola jobb vänner relationer ja det hela vill säga !!

Saknar min iphone så mycket, man är ju handikappad utan den ?!

 

// Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0