Jo jag lever ;)

Finns en låten som gör mig glad hur jag än är  ?!



Vad har jag gjort dom senaste dagarna , jobbat , pluggat , shoppat och mysigt bara :) !!
Jätte mysigt med snö, en är ju svin svin kallt .. brr
Känner mig mega duktig klar med personlig försäljning , eller ja jag har ju den munliga examinationen kvar ..
Tänkte städa upp lite här och sen åka hem till mig , eftersom jag inte varit hemma på en vecka , saknar min lilla lägenhet faktiskt :$ , sen blir det fixa en nagel som gelen åkt av på , mega långa naglar har jag fått nu , nöjd :) !

Har köpt nästan alla julklappar med , ganska duktig kan jag känna mig , haha .
Har ju inte så många att köpa åt direkt :/ förr var det ju ganska många, tråkigt men sant.

Igår gick vi på julskyltningen , fy fan ! Folk är verkligen galna . Eller klarar jag bara inte av så mycket folk ?!

Nej nu vet ni att jag lever ;) !!

/ Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0