ilska

jag har sån ilska så det finns inte, trött på att folk ska tycka jag är elak i det här .
Det är verkligen inte så ...
Bara för att jag inte har samma känslor för X som han har för mig är jag inte elak.
Det är inte jag som sprungit och legat rundor men samtidigt tjatat om hur mycket han tycker om mig.
För mig är det inte riktigt normalt ?!. Bara så less på att folk kommer och ber mig att inte såra honom osv osv ..
Han lyckas bra själv, jag försökte , jag struntade i att folk tyckte att han inte var min typ, jag försökte glömma bort allt mega damp ..  men det gick inte  !! Häng inte mig för det ..

Jätte jätte trött på dom flesta just nu .. Trött på att jag alltid ska vara den som ska hålla tyst men det är ok att dom själva kan babbla om precis vad som helst.  Jag tänker inte vara snäll mot folk som inte är det mot mig längre.. Svik mig & jag sviker tillbaks det är mitt nya !!

Vill snurra tillbaks tiden till början av sommaren , tror det var den bästa tiden i mitt liv.
Har nog aldrig blommat ut så mycket som jag gjorde då , allt var mega bra !!
Nu sitter jag här och har klantat mig rejällt , bigtime och kan inte göra något åt det :( ?!.
Var det mitt största misstag eller var jag bara blind ?

Ja jaghar jobbat ca 70 timmar denna veckan så huvudet är inte riktigt normalt just nu..
Igår kom madsen till mig för att snygga till oss & dra upp på hallen för en utgång sedan..
Och ja så blev det och det var mega trevligt , tyckte alla var på mega humör , loveit !
Dock fanns det även tråkiga nyheter ..
Nu vet jag faktiskt hur det känns , när ens "kära" ligger med folk man kännner, jag har iallafall alltid haft ryggrad och vågat erkänna , jag är inte den som ljuger , jag säger alltid sanningen , hatar lögner. Jag skäms verkligen , att jag har gått och tagit emot kritik från den personen även , att vi 3 har gjort saker tsm , men  mest skäms jag för dom .. Själva saken bryr jag  mig nog inte om men just det att jag har gått och inte vetat något. 

Tror inte man kan vara mer nere än vad jag är nu faktiskt ?!
 Ibland orkar jag bara inte med alla idioter ...  

// Love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0