Vilken jäkla dag asså !

Vaknade upp hos mamma , åt lite frulle , gav barnen lite mat , rena kläder & städa undan.
Sen blev det jobb 2 timmar och väla med loppan !
Hem till mamma , lekt lite med barnen , laga middag , klippte gräset & fixa i rabatterna :)
Var ett par år sen man gjorde det , love it ! Min dröm är att köpa en liten gård !
Sen blev det dusch & fixa , för lite kaffe i stan , slutade med en cider & spela lite , gammla tider !
Träffa kajsa & huba och någon annan , vilket drama ! haha .
Nu är jag hemma trött & sliten , huhu !
 



Nej men nu ska jag hoppa i sängen !

God natt hjärtan !!


Kommentarer
Postat av: huba

Drama?! hahahah kan man säga ;) du får hänga med ut snart!

2010-06-01 @ 00:17:51
Postat av: huba

och du.. jag glömde säga det innan om de Ed Hardy skorna du har skrivit om innan på din blogg, jag har ett par sånna som jag aldrig använt, är du fortf sugen kan du få köpa dom om de är i rätt storlek så att säga :) kram

2010-06-01 @ 00:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0