Min kära vän !

Jag har en helt underbart fin vän ,Lina Maria Alfredsson , min pärla .
Vi har varit vänner länge , men innan var vi inte så nära varandra.
Senaste halv året , har vi tillbringa i princip varje dag tillsamans.
När jag mått som sämst ,när jag bara har velat ge upp allt , har hon funnits där hela tiden för mig.
Jag & min familj går igenom en hel del nu , och lina har funnits sedan första dagen för oss alla , hon har stöttat och hjälpt oss alla , det är enastående det hon har gjort för oss.
Jag litar på henne till 100% , jag kan berätta precis allt , allt ! .
Utan henne hade jag nog tappat det helt,  men lilla loppan hon har sparkat igång mig igen.
Hon har satt lite fart i mitt liv , hon har hjälpt mig att välja rätt väg i livet.
Vi kan sitta i timmar prata & skratta tills tårarna rinner .
Alltid har vi lika kul & alltid något nytt äventyr .
Lina Maria Larsson & Lina Maria Alfredsson , vi har lika kul varje gång vi säger det , haha !
Tack Lina för du finns , du är guldvärd !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0