ja ni !!

Söndagar , hatar jag nog mest på hela veckan ?!  
Då myser alla med sina nära&kära, klart jag har ju min älskade familj !
Men dom har svikit mig för tv:n , haha. 

Men i stället sitter jag som en galen människa och spår mig på internet & lyssnar på melissa horn! 
Det duger ganska bra det med faktiskt , så ska inte klaga :) !  
Orkar man gå ut på en powerwalk med syrran? . Usch det känns jobbigt , men kanske kanske ?

Every time I see your bubbly face u make me .....

Din blivande :

 


Kung i bägare
 
En mogen man med blont hår och blå ögon. Han har nära till sina känslor och har erfarenhet av relationer sedan tidigare och har troligtvis barn sedan tidigare äktenskap. Han är troligtvis i din ålder eller äldre.


 



 
Änglarna kan stödja dig och vägleda dig tillbaka till den delen/delarna av dig själv du känner att du har förlorat. De hjälper dig att komma tillbaka in på din livsväg igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0