Torsdag

Lina Madicken Räserråttan Larsson , that´s me !
Och just nu är jag så hemskt slut körd i kroppen ..
Igår blev det jävligt jävligt för mycket !! Vi börja dricka vid 5 tiden & sen slutade vi inte.
Det gav sina resultat kan man ju säga , Lina tappade plånbok,nycklar mobil jag hela köret.
Och jag kunde inte hitta mina hem nycklar ? - Men efter 1 timmes letande hitta jag dörr nycklen i jackan ? Men inte portnycklen eller dom andra , bara till dörren . Go i huvudet man är då !!.
Ska inte ens nämn vart jag vaknade  någonstans (det var hemma iallfall, ja och själv ! )
Vakna upp kl 8 , shiit ! Skulle varit iväg kl 7 , bra gjort där ju !
Gjorde en ganska massa onödiga saker igår , idiotiskt kan man säga faktiskt :/ ! 
Nu blir det inte mer drickande för mig , jag kan verkligen inte hantera det :( ! ! 

Var&träffa lillebror idag, mitt fina hjärta :) 

Nu ska jag fixa & trixa hemma , ser ut som någon släppt en bomb med kläder.
Jag har panik , jag kan inte bo här , jag kan bara inte !
Jag älskar lägenheten , men jag kan inte bo  i denna jävla trappan , det är så äckligt :( !
Stod & pratade med min granne innan , Hyran ligger på 5200, 49 kvm och vi har inte en ordentligt tvättstuga..
Bor uteliggare i trappan , värmen fungerar ej alltid , ja allt allt är skit här :/
Riktigt jävla trött på det här nu ! Så det bli nog så att jag flyttar , men vart ?
Skulle vilja komma lite längre ner i stan, och den ska va ny renoverad , balkong  , ja jag har lite krav ,
så får leta ordentligt :) .

Snygga vi var igår ;) hum , vi skulle ju planerat outfit lite tidigare kanske , haha.




Kommentarer
Postat av: Anonym

du är inte glömd glöm inte de ; )

2010-05-13 @ 19:04:13
Postat av: daniela

snygga skor lina :D

2010-05-16 @ 16:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0