Torsdag .

Efter en trevlig lunch med lina i stan idag , gick vi inom och kolla resor .
Så det blir ayia napa nästa fredag , hur jäkla gött är inte det ;) !!
Jag & Lina har alltid något på gång  hah :) !
Nu sitter jag med ett glas vin och kopplar av efter en stressig kväll på bowlingen.
Ska dock upp 6 & jobba :( !! Grr .

Är så jäkla irriterad & arg faktiskt , men kan inte riktigt få ut det, ler endån !
Lite konstig har jag blivit , men det är positivt ;)
En dagen låter allt bra , nästa dag är allt skit !
Sånt behöver jag verkligen inte i mitt liv .
Inget att deppa för .

Imorgon  börjar helgen, och gud vad jag har mycket att göra .
Vet inte hur jag ska hinna med allt , men det fixa sig säker :) . 

Nej nu ska jag duscha & hoppa i sängen .


Puss&Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0