Torsdag ..

Godmorgon folket !! :)
Gud vilket härligt väder & jag är ledig under dagen , blir jobb på bowlingen vid halv 6 !.
Har redan varit ute på en promenad i det underbara vädret .
Nu blir det duscha & slänga på mig lite kläder , för lite mat & så där i stan , kanske dk ? .
Livet går super nu , helt underbart ! Glad & har hur mycket energi i kroppen , för mycket faktiskt, haha.
Snart snart blir det en resa , så fort det kommer upp något intressant , känns som det behövs !.

En sån konstig känsla , en sån ovanlig känsla , men det känns så jäkla bra !
Just nu gör jag tvärtemot vad jag brukar .
Tänker inte 24/7 som jag gjorde innan jag bara låter allt flyta på!
Även om jag vet att det roliga in vara för evigt så ska jag njuta till 100 % av det !

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0