Tisdag ..

Idag , ja gud känns som jag är super förrvirad ! 
Ska man verkligen bli sparkad åt sidan för man inte lever för det  som dom vill ?.
Det känns som att mitt liv är bestämmt , att alla andra gör mig till det dom själva vill .
Men kanske jag har andra planer ? ..
Jag vill inte leva för att göra alla andra nöjda längre , vad tjänar jag på det ?
Ju snällare man är , ju mer blir man trampad på !
Det är inte kul , verkligen inte alls kul , att sätta sig själv åt sidan hela tiden.
Senaste veckorna har jag börjat bry mig mycket mer om mig själv , och jag mår bra av det.
Ska spara resten av min godhet åt min blivande ;) ! 

Alla vet hur jag ska va
Men jag vill bara va jag
Just den jag är
Får jag bli så som jag vill
Eller är min vilja till
Mest till besvär


Nej nu ska jag in i duschen , sen ner en sväng i stan ! :) 
 
Du vet själv vem du är !
Eftersom vi ligger på en 2 årings nivå så har jag inte mkt mer val än att skriva det här.
Du har ju så jäkla mycket emot mig , sluta då sitta och läsa min blogg 24/7 för att sedan ringa rundor till halva släkten ! Jag har verkligen kommit över detta, men tydligen inte du , men sluta lägga dig i allt , för du har inte med mitt liv att göra !

Puss&kram !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0