Söndag ..

Sprit sprit sprit , det är inte min grej !
Blev lite utgång efter jobb igår , ofräsh & otaggad !
Men det blev lyckat endån tycker jag ? , dock sviker minnet här & där .
Och det ser ut som en bomb har slagit ner i min lägenhet , så det blir STORSTÄD !
Lina & hennes jäkla kycklingar ,hahah !!

Sitter & tänker & tänker , !
Alltid någon som har emot vem jag pratar med , vem jag umgås med.
Ja alltid någon som ska få mig lite små sur/ledsen !
Men aldrig någon som säger det personligen till mig , eller ger en förklaring varför !
Det stör mig jäkligt mycket !

Nu ska jag försöka resa mig , utan att trilla ihop ;) höhöh !

Slänger in denna låten , texten är så fin !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0