Onsdag ..

Kom nyss hem , vaknade upp imorse jag & lina drog oss mot mamma .
Hämtade upp kidsen & lillsyrran , även mina betyg !
Har tillbringat dag i stan för lite shopping,fika & lekt med barnen i parken .
Så hade jag velat att varje dag skulle se ut :)
Men dock inte gå hem själv, nu sitter jag här helt själv , inte kul !
Har dock min älskade musik (synd om mina grannar haha !) Och ska pyssla lite med mina blommor.Jag älskar att ha  tulpaner & rosor , dock håller dom ju inte så länge , men det är bra , har ju jag en hobby ! haha.

Så resten av kvällen ska jag bara pyssla lite hemma & så :) !

Idag var jag & sökte en utbildning , dock kan jag inte börja förens 5 juli ?
Fan , riktigt arg är jag . När jag verkligen har tagit steget och vill börja plugga ska jag behöva vänta 2 månder ?

Jag trodde aldrig att jag skulle bli så ner trampad , men nu vet jag det !
Och det ger mig en ny start !

Nej nu ska jag dra min röv ut på balkan för att njuta av den sista solen :)

Puss&kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0