Hos familjen ..

Sitter hemma hos mamma med kidsen & lyssnar musik & sjunger , lovely !!
Lillsyrran hjälpte mig på jobb idag , tycker synd om henne som fått höra mig sjunga hela dagen, haha .
Jag är så enormt glad hela tiden , varför ?! Meeega härligt är det ska ni veta..
Skönt att slappa hos familjen idag :) !!
Haft sjukt mycket jobb & en vecka till väntar , men härligt med jobb ju ;) !
Även blivit lite mys i stan & utgång i veckan :) 
Efter denna veckan ska jag packa en väska och dra på semster :D !!

Är det nu jag ska ge upp & inse att jag kan vara jäkligt dum ?.
Det viktiga är att man inser sina fel & gör något åt det.
Jag har ju inte varit snäll mot en del .
Men man lär sig av sina misstag ...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0