God morgon !

Gud , vad jag har sovit skönt i natt :) !
Jobbade på bowlingen igår , Kul att träffa lite folk faktiskt :)
sedan blev det mc & hem , lite tv & snacka med loppan min !

Jag är så jävla arg , det är SVIN kallt i min lägenhet 16 grader !
Lasse kom med ett element till mig nu , tusen tack  :) !!!
Jag börjar bli riktigt lack på detta.
Allt var ju ny renoverat när jag flytta in , men ska då saker trilla i sönder ?
Ska man inte ens ha på värmen ? Jag betalar sjukt mycket för denna lägenheten och man får inte ens värme ?
Nu ska jag ta & ringa och skälla ut min hyresvärd .
Lovat mig nycklar & fixa till det som jag inte är nöjd med , men det va 3 månder sedan ! NU ÄR JAG LACK !

Annars idag ska jag inte göra allt för mycket :)



Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0