Fredag !

Igår , åkte jag & loppan inlines halva dagen :)
Var hundra år sedan jag åkte , men det gick finafisken vetni ;) !
Sen fixa vi lite mat kolla tv & så där !

Nu sitter jag här & dricker lite kaffe , väntar på tvätten !
Ska nog rulla & lämna lite brev sen ! . 

Ibland känns det som att man inte kommer någon vart.
Som att allt bara går åt helvete , hela tiden !
När ska turen vända ?, eller ska jag ha det så här hela livet ?.
Tacka gud , för att jag har lina,mamma,lasse & eme !
Att vi har varandra , att vi kommit varandra så nära :) .
Utan lina vet jag inte vad jag skulle gjort , älskar henne för att hon finns här 24/7 för mig .

Nej nu ska jag sätta lite fart (:

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0