extra strong ...

Jag har överlevt dagen , sitter nu i mammas kök med lite go musik & ler lite för mig själv :) !!
Gillar dagen , varför vet jag inte riktigt ! eller är det för jag har suttit och små pratat med en viss person.
Eller kanske för lina smspeppar inför resan (fredag gäller det) , hoppas vi kommer hem levande !
Känns som just nu är allt mega bra !
Är tom ledig imorgon , tror jag om nu inte pappa gör som han brukar göra , säger en sak , men ringer kl 7 på morgonen.. - vart är du !!! 
Jag hade behövt en rejäll sovmorgon & en morgon promenix .
Igår tog vi en massa foto och ja så klart hittar jag inte sladden ,så kan ikke lägga in dom :/ !

Vart är sommaren ?!!
Jag vill kunna gå i klänning , kunna sitta & dricka vin och mysa långt ut på kvällen ,
ut & åka båt , bara njuta med andra ord . Men det verkar inte komma någon sommar :( !

Nej nu ska jag fortsätta med min internetshopping , lovely :)

Världens bästa mamma , för det är ju hennes dag idag !
Tack för du finns här mitt hjärta !


Ni är mitt hjärta, mitt allt  älskar er !


God natt & dröm sött godingar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0