good ..


Har badat, fixa till mig lite smått !
Satt mig ner framför tv:n skulle rensa min väska lite , 
i med mp3 i öronen och på med favve låten (passion - i will be here) , och leendet bara växte !
Tänk att man kan bli så glad av en låt .
Igår satt jag & suss och väntade på ett möte , så sa jag till henne
- Lyssna på denna & tänk att du vaknar upp brevid din älskade ,
solen smitter in , och han smeker ditt hår och sjunger denna för dig.
Hon tyckte jag var galen , hahah !! 
 
Stod och vänta på kaffe  innan och titta ut genom fönstret och tankarna bara sprang iväg .

I have released all the ghosts !!
All the bad is gone, the good is on the way and I feel good ..

Tänk vad en liten handling och små ord kan göra/förändra så mycket ! 
Lina & susanna , tack för ni finns här vid  min sida :) .
Suss ligger som ett litet barn och nannar brevid mig nu , kört för hårt med henne på jobb idag ;P. 
Ska väcka henne snart för en kaffe och cigg innan jag går :)  

Hämta mitt hjärta sen :) ohh saknar min lille pärla !!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den låten har en fin innebördan och är väldigt fin :)

2010-03-10 @ 00:35:25
URL: http://sandratorheed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0