sanningen !

Ibland lyssnar jag för mycket på "vänner".
Jag har snackat en hel del med en kille från dk , och jag skulle dit med en vän & festa med honom .
Så frågade han om jag inte kunde komma själv, så vi kunde tillbringa lite tid jag & han.
Då säger min vän - Öh vilket äckel skit i honom.
Nu ser jag att hon har blivit vän med honom .
Man kan ju fan inte lita på någon helt ärligt !
Folk är så slampiga , alla verkligen alla.
Folk ligger med folks ex/pojkvänner, lurar sina vänner . Vart fan tog all ärlighet vägen ?
Usch .
Känns som att jag kommer vara den som står kvar här och ser alla era jävla lögner.
Det är mig ni sitter och snackar skit om , för jag inte har kontakt med er längre.
När det är någon annan som borde skämmas så jävla mycket och gå och gömma sig.
Jag har oxå gjort massa dumma grejor , för flera år sen !
Jag har växt ifrån att bete mig som en äcklig slampa .

Dock vet jag en person som aldrig skulle göra något sånt.
Som jag oxå vet att hon har haft sin chans , men inte gjort det.
Och det är Lina .
Vi har ju varit vänner innan, men aldrig så att vi dela alla hemligheter med varandra.
Men jag kan verkligen säga allt allt till henne & hon till mig nu.
Mogen & riktig vänskap.
Jag vet att hon inte skulle hugga mig .
Och det är just darför det är lina jag tillbringa min tid med och inte falska människor.
Och tyvärr har andra blivit lidande som inte ens har gjort något.
Men du ska se, jag ska vänta vänta in den perfekta tiden ,sen ska jag rasa hela ditt kortspel, hela ditt liv ;)
Får man ta och skylla sig själv, ingen jävlas med mig så är det bara :/

Som S sa till mig -
Vad hände, du var världens ängel , världens bästa tjej .Sen pooff ,
blev du som en robot iskall och radera allt.

Det är så jag är, jag låter det gå till en viss gräns , sen blir det svart i huvudet.
Och jag gör allt för att se personen lida.

Vid såna här tillfälle tänker jag enormt på honom !

Ska aldrig mer lyssna på vad en vän säger, aldrig !
Det var på det sätter jag förlorade en av dom mest värdefulla peroner i mitt liv.
Han var inte bra för mig , han var ett svin mot mig , jag hade inget eget liv MEN, jag hade honom.
Någon som aldrig ljög för mig, han var alltid ärlig. Någon som älskade mig djupt.
Vi hade fina stunder med, tyvärr för få.
Idag vet jag att det var bra att det blev som det blev.
Men fort.f efter 5 år? kan jag sakna att ligga och lukta på honom.
För så som jag gjorde , det fanns inget riktigt slut !
Jag levde livet fullt ut , vilket har gett sina spår idag.
Men fort.f när vi ses , väntar jag bara på att du ska krama mig & och ge mig en puss i pannan.
Jag önska att vid den tidpunkten i mitt liv , att jag hade haft en vän som hade stöttat mig och som jag hade kunnat gråtta ut till , någon som hade talat om för mig att det hjälper inte att springa rundor och äckla sig, det hjälper inte att du ska "bevisa" för honom att du kan få så många killar.Utan en riktig vän som hade hjälpt mig komma över honom på ett värdigt sätt.
Och ja nu tänker alla, -det var ju ditt fel.
Ja det var det , men jag slutade inte älska honom. Jag blev bara en helt annan person ! 
Och den tiden var jag alltid med en person , vi gjort allt vi hade enormt roligt , men jag önska att den personen hade hjälpt mig att läka. Men den personen låg även med honom ,kort efter det tog slut ! 
Darför kommer jag aldrig kunna lita på någon till 100 % .
Jag förlorade mycket i mitt liv under en kort tid.
Dennis , mig själv , min storasyster , all värdighet i livet,att kunna lita på folk ! 
Det har tagit mig 5 år att bygga upp mitt liv.
Jag har verkligen haft ett helvete , ett helvete som ingen kan förstå.
Och det finns inte en enda person i hela världens,som vet allt , som vet sanningen.

Jag har raderat ut så många vänner, så många , just för jag vill inte ha någon falskhet i mitt liv.
Jag vill leva i lugn och ro.
Hitta en man som kan behandla mig med respekt,
uppskatta allt jag gör för honom.
Någon som aldrig kommer göra mig illa, någon som verkligen älskar mig för den jag är.

Idag sitter jag här med rent samvete ! 
Jag har ett bra liv ! 
Men gud vad jag har kämpat för att bygga upp allt ! 


Kommentarer
Postat av: kalle anka

Alla gör vi misstag men det är när vi inser våra misstag & slutar som dom inte spelar någon roll längre. Du har levt och lärt det är bättre än ha levt och ångrat. Bättre att flippa ut vid 15 än vid 40 eller kanske aldrig sluta flippa. Allt är gulligt/häftigt tills du blir 18 sen blir det patetiskt och billigt. Att glömma är att förlåta sig själv.



2010-03-05 @ 06:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0